5 Ekim 2010 Salı

Yonca Gıda İle Keyifli Pazar Kahvaltısı


 TuzBİBER Dergisi olarak Ağustos başında yaptığımız partiden beri blogger arkadaşlarımızla biraraya gelmemiştim. Artık yaz da bitmek üzere, firma etkinlikleri tam gaz devam edecektir. Bu sezon açılışı Yonca Gıda yaptı.
Geçtiğimiz Pazar sabahı Sevgili Sevil'in daveti üzerine Yonca Gıda' nın düzenlediği Pazar Kahvaltısı etkinliği için  İTÜ Maçka Kampüsteki Arı Kovanı Restaurant' ta idik.  Firmanın Pazarlama Müdürü Cana Hanım ve Halkla İlişkiler Müdürü Merve Hanım ile birlikte hepimizin ekranlardan tanıdığımız Ayşe Tüter Hanım da bizlerleydi.

 Kendi adıma söyleyeyim Betüşümle sabah Kadıköy' de iskelede buluştuğumda hiç de keyfim yoktu. İkimiz de bir karış surattık birbirimizi görene kadar. Hemen bir bir konulara girip mekana gidene kadar ne var ne yoksa döktük ortaya. Bazen en yakınımız sandıklarımızdan bile yakınız birbirimize, ne kadar güzel bir şey bu blog dostluğu. İyi ki varsınız blog dostlarım, iyi ki sizlerle kısıtlı vakitlerde de olsa buluşup gülüp eğlenebiliyoruz. İyi ki hayatın yükünü biraz kenara koyup üzerimizden, ortak keyfimizden koyu muhabbetlere dalıveriyoruz. Her defasında bir kez daha blogger olduğuma mutlu mesut ayrılıyorum bu toplantılardan.

 İlk olarak açık büfe kahvaltının dibine kadar keyfini çıkardık. İnce belli bardaklarda çayımızı yudumlayıp yağmurlu İstanbul sabahında her zamanki gibi hiç susmadan konuştuk. Firma yetkililerinin firma ve ürünleri ile ilgili yaptığı sunumdan sonra da toplu fotoğraf çekimi yapıldı ki her defasında en eğlendiğim kısım burası oluyor. İnci gibi dizilip de karşımızda patlayan flaşların önünde birer dünya starı gibi hissediyoruz kendimizi. Çok alıştık bu duruma, artık en az 50 poz çekilmeden de kılımızı kıpırdatmıyoruz.

Bu keyifli Pazar Kahvaltısı için öncelikle Yonca Gıda yetkililerine, sonra Sevgili Sevil' e çok teşekkür ederim.

5 yorum:

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Bu ne güzelliktir,maşallah, saçların çok yakışmış Yasemin'im.

Betül KAVAL dedi ki...

yaso canım benim iyiki gitmişiz. dertleşmek ne iyi geldi seninle bir bilsen..

öpüyorum seni..

İnci Yemek dedi ki...

Yaseminciğim adeta benim duygularımı kaleme almışsın canım:)
çok güzel bir günde seni tekrar görmek güzeldi.
Evet fotoğrafların anılarda yer alması benim için tarif edilemez bir duygu bir de kendime yer bulabilsem:))iyi ki sen varsın kadim dostum ,elimi bir an olsun bırakmadın teşekkür ederim:))
çok öpüyorum canım..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Tekrar karşılaşmak çok güzeldi sen beni unutmuş olsan da :))

Sevgiler canım.

Unknown dedi ki...

cnm ben de ınan bu bulusmalarda o kadar mutlu olup keyııf alıoorum kıı.. tam analamıyla cıkarsız ortak noktları bloglar olan aslında hayatları onun dısında pek de cakısmayan ınsanlar beraber ancak bu kadar keyif alabilir... ıyıkı hep beraberiiz