4 Mart 2009 Çarşamba

Biraz da İnci Boncuk

Uzun zamandır yaptığım takıları hiç eklememişim buraya.Dün hemen fotoğraflarını çektim ve paylaşayım istedim. Bu en son yaptığım kolyem,çok sevdim ve de hemen taktım.Genelde yapıyorum ve uzun zaman takmıyorum.Bu durumda demek ki çok sevmişim.

Bu da yine aynı teknikle yaptığım diğer bir kolye.




Hala inciden vazgeçemedim görüldüğü gibi.Vazgeçmeyi de düşünmüyorum




Bu çiçekleri de çok sevdim.





Veee melek kolyem,bu da yine severek taktıklarımdan biri.

8 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Ellerine sağlık canım.hepsi çok şık ve güzeller.güle güle kullan.sevgilerimle...

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Yasemincim işte bende takı-kolye işini hiç denemedim ama mahmutpaşa da boncukların satıldığı hazineyi duymuştum, kim bilir ne kadar güzel şeyler vardır. Vaktim olsa sabahtan akşama kadar sıkılmadan dolaşırım herhalde :)Senin yaptıklarında çok başarılı olmuş, ellerine sağlık, güle güle kullan.
Ayberk'e hediye konusunda özür ne demek, gerçekten Tuğra'nın sevinmesi yeter bizim için. Düşünmen yeter...
Sağlıcakla kal

Adsız dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel.Ellerine saglik. Bende boş kaldıkça yapıyorum, öylesine, kendime.

Betül KAVAL dedi ki...

Hepsi çok güzel yasemincim. Benimde böyle becerilerim yok işte :(

sevgiler

Bilun ŞEN dedi ki...

Çok hoş olmuşlar Yasemin'cim, ellerine sağlık. Güle güle kullan.. Çiçeklere bayıldım :)

pelince dedi ki...

Yasemin çok güzel hepsi ama bende melekli olanı daha çok sevdim..Ellerine sağlık..

Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Hepsi birbirinden güzeller.Ama ilki ve beyaz incili çiçekli favorilerim oldu.Ellerine sağlık Yaseminciğim.Satıyor musun bu arada??

Saliha dedi ki...

ay hepsı harıka yasemın ya.. ben takı ypmıyorum uzun zamandır cıkarayım takı kutularımı özendım:)