29 Ocak 2009 Perşembe

Yolun Yarısına 2 Kala

Evet bugün ben tam 33 yaşında oldum.Kendimi her ne kadar öyle hissetmesem de yolun yarısına bişey kalmamış.Belli bir yaştan sonrası o kadar farkına varılamaz bir hızla geçiyor ki sadece geriye bakınca anlıyor insan.Hele ki evlenip de o yaşam karmaşasına girince biraz da ben'den biz'e varınca böyle oluyor sanırım.Hele bir de anne olunca işte o zaman ben'den de biz'den de geçilip tamamen bebeğe yönelen bir hayat başlıyor.Şimdi ardıma dönüp de hayatımın muhasebesini masaya yatırdığımda sahip olduğum herşey için Allah'a şükrediyorum.Mutlu bir evliliğim,dünyanın en yaramazı belki ama canımdan daha çok sevdiğim küçük bir adamım var.Yolun yarısına yaklaşırken aslında hayatta sahip olunabilecek en önemli şeylere çoktan sahip olduğumu ve şimdiye kadar dolu dolu yaşadığımı görüyorum.İyi ki doğmuşum diyorum kendime.İyi ki doğmuşum ve iyi ki doğurmuşum.

21 yorum:

SMİLENA dedi ki...

nice mutlu yıllara sevdiklerinle.
sevgilerle...

Moonish (moonsun) dedi ki...

Mutlu yillarrr :)) Ne mutlu ki size dolu dolu yasadim diyebiliyorsunuz :)) mutlu, saglikli ve huzur dolu nice yaslar diliyorum sizee :)) Kocaman sevgiler :)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Yasemin'cim yeni yaşın kutlu olsun canım, nice senelere.. Allah sana da ailene de sağlıklı ve mutlu bir yaşam bahşetsin inşallah.. İyi ki doğmuşsun evet :) Öpüyorum seni çok..

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Yasemincim doğum günün kutlu olsun. Nice güzel seneler diliyorum. Yıllar geçtikçe, elveda dediğimiz yaşların ardından hüsran olsada, yeni bir yaşın sana yepyeni güzellikler getirmesini diliyorum. Çok şükür sağlık, mutluluk ve huzur olduktan sonra rakamla adı koyulan yaşın da bir anlamı kalmıyor. Yüreğin kaç yaşında ve daha yolun yarısı değil, mutlu seneler diliyorum canım. Sevdiklerinle birlikte...

Betül KAVAL dedi ki...

mutlu yıllar canım. Sevdiklerinle uzun sağlıklı seneler dilerim.

sevgiler

pelince dedi ki...

Yasemincim nice mutlu senelere..Doğum günün neşesinde geçsin tüm ömrün inşallah...

Sevgiler..

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Sevgili Yasemin doğum günün kutlu olsun canım,herşey dilediğin gibi olsun.nice güzel yıllara.sevgilerimle...

Kitap Vakti dedi ki...

Yasemincim nice nice mutlu, huzurlu, saglikli yaslara... Ailenle birlikte kocaman bir omur dilerim... Sevgiler

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

İyi ki doğmuşsun arkadaşım, iyi ki yolumuz bir şekilde kesişmiş, iyi ki tanımışım seni, hayırlı yaşlar.

Adsız dedi ki...

Yaseminciğim doğumgünün kutlu olsun.Tüm sevdiklerinle beraber geçirebileceğin nice mutlu,sağlıklı,huzurlu senelere inşallah.Sevgiyle öpüyorum seni.

Sibel dedi ki...

Yaseminciğim! Nice yıllara canım! Ne mutlu sana. İyi ki doğmuşsun, doğurmuşsun gerçekten:)
Sevgilerimle..

zarpandit dedi ki...

hayatta her daim mutlu huzurlu sevgi dolu olman dileğimle! :) iyi ki tanımısım seni ablacım her ne kadar benden sebep yuzyuze gorusemesekte dilerim elimde dogum gunu pastanla kapını çalarım gecte olsa :)

ailenle dolu dolu nice yaslara..

Sevim dedi ki...

ne mutlu sana ki hayatta bir çok insanın istediği şeye ulaşmışsın. iyi bir eş,iyi bir baba,dünya tatlısı bir çocuk.bundan sonra da mutluluğun daim olsun inşallah, hep birlikte daha nice nice mutlu sağlıklı yıllara...

My Turkish Kitchen dedi ki...

saglikli, hayirli bir omur dilerim.
Iffet

Adsız dedi ki...

Allah mutluluğunu daim etsin inş.
Yeni yaşında istediğin gzüellikleri getirsin

iyiki doğdun
iyi ki blogcu oldunn

Adsız dedi ki...

Yaemincim doğum günün kutlu ve mutlu olsun. İyi kiblogcu olmuşuzda seni de tanımışım, çok mutluyum gerçekten.

zuzuların annesi dedi ki...

Biraz gecikmelide olsa bendende size MUTLU YILLAR VE SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE NİCE YAŞLAR:))))

durutarifler dedi ki...

AAA hani dogum gunu pastan.
Yeni yasini kutluyorum ve saglik ve mutluluk diliyorum . Nice nice yıllara.
İyiki de blogger olmussun. İyi ki aramızdasın

:)den dedi ki...

İyi ki doğdun Yaseminciğim. Eşin, oğluşun, ailen ve tüm sevdiklerinle daha nice nice uzun yıllara canım...

HUYSUZBALIK dedi ki...

Yasemincim nice mutlu yıllara sevgi ve sevdiklerin ile. İyi ki doğdun. Öpücükler....

Nur dedi ki...

Nice mutlu seneler dilerim, birazdan karamelli kutretullah kekinizi deneyecegim görüntü iştahımı açtı :)
Ellerinize saglık..