16 Mayıs 2008 Cuma

Kısa bir mola ardından işte yine burdayım!!!

Planlanmamış bir moladan sonra yine evimize döndük.Geçen hafta Anneler Günü öncesi Tuğra ile beraber 2 günlüğüne anneme gitmiştim.Pazar günü de Anneler Gününü kutlayıp evimize dönmekti niyetimiz ama annem hastalandı.Aslında bir süredir zaten hasta idi ama Cumartesi gecesi daha da kötü oldu,hastane serum falan derken onu öylece bırakıp dönemedim.Bu yıl da Anneler Gününü böyle geçirdik.Herşeyin başı gerçekten sağlık.Kadın bir evin direği,derler ya ne kadar doğruymuş.Annem yatağa düşüp de iş başa düşünce ne kadar zor olduğunu anladım.Herşey anneden soruluyor çünkü;
-anneee siyah kazağım yıkandı mı?
-anneee spor ayakkabım nerde?
-annee yemekte ne var?

Ben de anne olmaya çalıştım birkaç gün evdekilere.Yani anneme annelik yaptım:)) Başımda bir de Tuğra canavarı elbette:)
Neyse şükürler olsun ki annem sağlığına kavuştu,biz de dün evimize döndük oğlumla.Özlemişim evimi,eşimi,blogumu,blog arkadaşlarımı.
Allah herşeyden önce herkese sağlık versin,gerisi cidden hikaye.

Resimdeki kaktüsüm ben geçen hafta gitmeden önce çiçek açmıştı.İyi ki de fotoğrafını çekmişim,geldiğimde artık çiçek yoktu çünkü.Bu kaktüs yılda bir defa böyle güzeller güzeli bir çiçek açıyor.İlk defa geçen yıl açtığında inanamamıştım gözlerime.Öylesine güzel ki bakmaya doyamıyor insan ama sadece 1 hafta sürüyor bu güzellik.Tuğra bile çok sevdi gitti geldi ''cici cici'' diye sevdi.


Bu arada balkon bahçıvanı olarak yeşilliklerimin hala tam olarak açmadığını söyleyeyim.Maydanozlar ve dereotları ufak ufak çıktı,fesleğenler de öyle.Fakat naneden hala ses seda yok.Susuz mu kaldılar yoksa çok mu su verdim bilemedim.Neyse umudumu da kaybetmedim sevgiyle bakmaya devam ediyorum.Bu sevdadan vazgeçtim sanılmasın.

Hmm bir de geçtiğimiz Cumartesi Bayan Baykuş Banu'ya gittim.O güne ait resimleri ve ayrıntıları sonradan yazacağım,çok güzel bir gündü.Banucuğum yine çok güzel ciciler verdi bana,Burdan da teşekkür ediyorum ona,cicilerinin ve güzel mamalarının fotoğrafları yakında,çok yakında burada ve www.cicilerim.blogspot.com da.
Şimdilik bu kadar işte

yorumları alalım efendim....

3 yorum:

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Ama ama ama bu çok enterasan bişey yav....

Zeynep dedi ki...

Anneciğine çok çok geçmiş olsun Yasemin. Kaktüsüne gelince ,inanamadım! Yazıyı okumadan önce resmi gördüm ve yanına farklı bir çiçek koyduğunu sandım :) Benim de bu aralar lilyumlarım açmaya başladı. Bu çiçekleri gördükçe mutlu oluyor insan :)

zero dedi ki...

Öncelikle çok geçmiş olsun annene. Harika bir kaktüsmüş bu, hiç böylesini görmemiştim. Çok da nazlıymış gerçekten, senede bir kere o da sadece bir hafta gösterdiğine göre bu nadide çiçeği:) Ama o bir hafta bile yetiyordur eminim bütün bir sene ona sevgiyle bakmana...