22 Şubat 2008 Cuma

Kısa bir Kahve Molası







































Hani bir reklam var ekranlarda,kahve reklamı. Kadın bebeğini uyutur,yatağına bırakır ve sessizce kapısını kapatıp bir ''Ohh'' çekerek oturur. Eşi de ona bir fincan kahve verir günün yorgunluğunu atması için mükafatlandırırcasına.

Bana o kadar yakın ve o kadar samimi geliyor ki bu reklam sanırım anne olduğum için. Gerçekten de günün en hmm dedirten anı bebeğin uyuyup da nefes alabildiğimiz andır. Bütün gün onun ihtiyaçları için koşturduğumuz için ertelediğimiz ne kadar çok şey vardır ve bunların hepsini yapmak için de ne kadar az vakit. Mutfağı mı toplasam, ertesi gün için yenecek bişeyler mi hazırlasam, yıkanmış çamaşırları mı assam, yüzüme aylardır yapamadığım maskemi mi yapsam, bir iki satır kitap mı okusam, sevdiğim bir diziyi mi izlesem? Bu liste böyle uzar gider. Öyle çok şey var ki yapılması gereken ve bizim yapmak istediğimiz.

Henüz akşam olmadı,oğlum da bugünkü öğle uykusuna biraz geç yattı ve benim de kahve molam şimdi. Bu aralar yapmaktan keyif aldığım şey bu blog ve fırsat bulduğum her an kaçıp buraya geliyorum. Kahvemi de alıyorum yanı başıma.
Bu yazıyı da benimle aynı duyguları paylaşanlara gönderiyorum. Haydi kahve molasına!!!

2 yorum:

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Yasemin yazını öyle güzel yazmışsın ki sanki kendimi görür gibi oldum. Bende Ayberk uyuyunca kendimi ödüllendirmek ve biraz olsun kendime zaman ayırmak için ne yapacağımı şaşırıyorum. Türk kahvesine hayran kaldım bu aralar. Anne olmak gerçekten en zor iş ama bir o kadar da güzel. Allah evlatlarımıza uzun, sağlıklı, hayırlı bir ömür nasip etsin.
Oğlunu o minik ellerinden öpüyorum.
iyi akşamlar.

Ordanburdanhayattan dedi ki...

beğendiğine sevindim,bugün öğle uykumuz biraz sarkınca ben de kahve aşerdim resmen.çünkü Tuğra uyanıkken içmeme izin vermiyor,o da içmek istiyor çünkü.ama herşeye,her zorluğa rağmen iyi ki anneyiz iyi ki onlar hayatımızda.
Ben de senin oğlunu öpüyorum.